Loading

Klacht

Niet tevreden?

Wij willen u graag zo goed mogelijke, passende zorg bieden, maar mocht u niet tevreden zijn over onze zorgverlening, dan horen wij dat uiteraard graag van u. Wij willen u vragen om dit in eerste instantie te bespreken met de betreffende medewerker. Een open gesprek biedt vaak al een goede oplossing. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u contact opnemen met de leidinggevende van de medewerker via 06 – 393 800 31.

U kunt ook terecht bij de klachtenfunctionaris, via klacht@verenigingspot.nl of 035 – 54 27 517.
De klachtenfunctionaris helpt u de juiste weg te vinden voor het oplossen van uw klacht.

Het klachtenreglement van PreciousWeCare vindt u HIER.

 

De Geschillencommissie
Als de ondersteuning door de Klachtenfunctionaris niet leidt tot een voor u bevredigde oplossing, dan kunt u een formele klacht indienen bij een erkende Geschillencommissie. De Geschillencommissie geeft een bindend advies.

Klik HIER voor contactgegevens geschillencommissie SPOT.

Top